شکلک خیلی با نمک

با نام و یاد خدا ...


امروز براتون یه سری شکلک خیلی با نمک اوردم به درخواست الهام جون ... امیدوارم همینا رو منظورت باشه الهام عزیز ...


امیدوارم لذت ببرید ... وبرای زیباتر شدن وبلاگتون ازشون استفاده کنین ...


نظر هم که یادتون میره همیشه ...


تصاویر کامل رو در ادامه مطلب مشاهده کنید ...


Milk Bottle emoticonMilk Bottle emoticonMilk Bottle emoticonMilk Bottle emoticonMilk Bottle emoticonMilk Bottle emoticon

































من خودم عاشق این سری شکلک هستم امیدوارم شما هم لذت ببرید ...
نظرات 12 + ارسال نظر
bosbosi پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://bosbosi.blogfa.com/

_______________________________________$$
_____________________________________$$$$$$$
___________________________________$$$$$$$$$
___________________________________$$$___$
___________________________$$$____$$$$
_________________________$$$$$$$__$$$$$$$$$$$
_______________________$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$
_______________________$$$___$______$$$$$$$$$$
________________$$$$__$$$$_________________$$$
_____________$__$$$$__$$$$$$$$$$$_____$____$$$
__________$$$___$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$__$$$$
_________$$$$___$$$$$___$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
____$____$$$_____$$$$__________$$$___$$$$$$$
__$$$$__$$$$_____$$$$_____$____$$$_____$
__$$$$__$$$_______$$$$__$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$______$$$$__$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$_____$$$$___$$$$$$
___$$$$$$$$$$$_____$$$
____$$$$$$$$$$$____$$$$
____$$$$$__$$$$$___$$$
____$$$$$___$$$$$$
____$$$$$____$$$
_____$$$$
_____$$$$
سلام بوس بوسی جونم[بوسه][بوسه][بوسه]
امیدوارم حالت خوب و خوش باشه[قلب][قلب]
مطالب وبلاگت خیلی ناز و قشنگه[گل][گل][گل]
لطفا تا آپ کردین حتما خبرم کنید[قلب][قلب][قلب]
بوس بوسی منتظر بوس های کوچولوی شماست[بوسه]
بوس بوسی هر شب ساعت 24 آپ میشه[بوسه][قلب][بوسه]

bosbosi پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://bosbosi.blogfa.com/

_______________________________________$$
_____________________________________$$$$$$$
___________________________________$$$$$$$$$
___________________________________$$$___$
___________________________$$$____$$$$
_________________________$$$$$$$__$$$$$$$$$$$
_______________________$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$
_______________________$$$___$______$$$$$$$$$$
________________$$$$__$$$$_________________$$$
_____________$__$$$$__$$$$$$$$$$$_____$____$$$
__________$$$___$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$__$$$$
_________$$$$___$$$$$___$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
____$____$$$_____$$$$__________$$$___$$$$$$$
__$$$$__$$$$_____$$$$_____$____$$$_____$
__$$$$__$$$_______$$$$__$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$______$$$$__$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$_____$$$$___$$$$$$
___$$$$$$$$$$$_____$$$
____$$$$$$$$$$$____$$$$
____$$$$$__$$$$$___$$$
____$$$$$___$$$$$$
____$$$$$____$$$
_____$$$$
_____$$$$
سلام بوس بوسی جونم[بوسه][بوسه][بوسه]
امیدوارم حالت خوب و خوش باشه[قلب][قلب]
مطالب وبلاگت خیلی ناز و قشنگه[گل][گل][گل]
لطفا تا آپ کردین حتما خبرم کنید[قلب][قلب][قلب]
بوس بوسی منتظر بوس های کوچولوی شماست[بوسه]
بوس بوسی هر شب ساعت 24 آپ میشه[بوسه][قلب][بوسه]

bosbosi پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ http://bosbosi.blogfa.com/

سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی
حتما از این شکلک ها استفاده میکنم
مر۳۰

ساحل جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ http://sahel79.blogsky.com

سلام
چه عکسای خوشگلی من از اینا میخوام
همشو دوس دارم
به من بده
باز م به من سر بزن

الهام شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.king-khan.blogfa.com

سلام صبا جون
ممنونم که این سری شکلکای بامزه رو گذاشتی
من خیلی از این شکلکا خوشم میاد
همین که دیگه نیازی به هاست کردن نیست و از همینجا میشه کژی کرد خیلی خوبه
بازم مرسی عزیزم
من همیشه به وبلاگت سر میزنم
منتظر پستای بعدیت هستم
فعلا بااااااااااااای

خواهش میکنم الهام عزیزم ...
خوشحال میشم همیشه اینجا ببینمت ... هر کی اومدی یه رد پا هم از خودت بزار گلممم...

طنین یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

منم مثل خودت عاشق این شکلکا هستم خوبیشم اینه که با اون سریش که همه استفاده میکنن یه ذره فرق داره مرررررررسی

اره خیلی هم از اونا ملوس تره ... خواهششششش

هانیه چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

خوشمان امد بسی
لینکت کردم گلم

فهیمه پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

سایت خیلی قشنگی داری .
واقعا از دیدن عکسا لذت بردم.
امیدوارم همیشه موفق باشی .
برات آرزوی خوشبختی می کنم.

من سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://3daye-b-3da.blogfa.com

سلام عزیز دلم.خیلی از وبلاگ زیبات خوشم اومد عزیزم.
خیلی خیلی خسته نباشی خانوم خانوما.

پرواز چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام خانومی
خسته نباشی...عکسات خیلی خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگ و ملوسن
بازم از این عکسا بذار.....لطفا
بااااااااااااااااااای

مامان محمد امین سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ http://amin1384.blogfa.com

سلام عزیزم

خسته نباشی

معلومه که خیلی برا این عکسا زحمت کشیدی


وظیفه خودم دونستم چون خیلی از این وبلاگ می خوام استفاده کنم

از هر فرصتی برا تشکر استفاده کنم

الهام جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

خیلی وبلاگ خوبی داری
واقعا ممنون امیدوارم همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد