شکلک نمکی

به نام خدا ...


سلام به همه دوستای گلم  و همراهای همیشگیم ...


امروز براتون یه سری شکلک نمکی آوردم ... امیدوارم لذت ببرید ...


Onion Head emoticonOnion Head emoticonOnion Head emoticonOnion Head emoticonOnion Head emoticonOnion Head emoticonOnion Head emoticon


بقیه تصاویر در ادامه مطلب


نظر یادتون نره دوست جونیا ...


راستی دوستانی که از من میخوان برم وبلاگشون ... باور کنید خیلی دوست دارم یه تک تک وبلاگ ها سری بزنم ... اما اصلا فرصت نمیکنم ... متاسفانه خیلی روی نت خودمو مشغول کردم که به وبلاگ گردی دیگه نمیرسم ... همین وبلاگ رو هم به خاطر شما همراهای گلم ... آپ میکنم به سختی ... چون دوست دارم از این شکلک ها همگی استفاده کنند ...

شاد باشید ...


ادامه مطلب ...

شکلک های موش بامزه

به نام خدا


سلام به همه دوستای گلم ...

بعد از یه مدت طولانی دوباره اومدم ... ببخشید دیر آپ کردم اخه یه سری مشکل برام پیش اومده بود که خدا رو شکر حل شد ...

ممنونم از همراهیتون و خوشحالم که از این ژست های من لذت می برید و استفاده میکنید ...

برای همتون ارزوی موفقیت دارم ...


*******

شکلک های موش بامزه


بقیه تصاویر در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...