سلامی دوباره ...

به نام خدا ...


سلام به همه عزیزان ...


دوستان و همراهان عزیزم ... دارم تمام سعی خودمو میکنم دوباره برگردم و وبلاگ رو اپ کنم ...
به قول دوستی ... زندگی هنوز جاریست ... منم مجبورم باهاش بسازم و زندگی کنم با تمام شرایط سختی که وجود داره و توکلم به خداست ... انشالله خدا مثل همیشه تنهام نمیزاره و هوامو داره ... چون خدا هوای همه بنده هاشو داره ...

با ارزوی بهترین ها برای شما عزیزان ... واقعا ممنونم از نظرات دلگرم کنندتون ... خوشحالم که این وبلاگ انقدر مورد توجه قرار گرفت و مورد استفاده هموطنای عزیزم .

خوشحالم که این مدت به فکرم بودین و تنهام نزاشتین .


***

 و حالا روی صحبتم با جناب
همونی که مخالف تو

هست !!

تشریف ببر همون جایی که لازمه حرف بزن ... ولی سعی کن نترسی و اسم خودت و میلت رو بزاری ... نشون بده بی هویت نیستی ... هرچند با این افکارت ۱۰۰٪ هستی ...
موندم شما ها چرا عقلتون کار نمیکنه ... اینجا جای تو نیست ... انقدر شخصیت نداری و نمیفهمی هدف ایجاد این وبلاگ چی بوده ... اومدی با یه مشت دری وری خواستی بگی منم هستم ... اره بابا دیدیمت ... حالا برو خوش باش ...
هر نظری از سمت شما به سرعت پاک میشه ...


***

و در اخر اینو بگم ... که هر عکسی دوست داشته باشم تووی این وبلاگ میزارم ... دو تا نخاله این وسط بیان و بگن عکسات مخالفه ج م ه و ر ی  ا س ل ا م ی ! بنده جوابگو نیستم و کاره خودمو میکنم ... از نظر شما عکسی خوبه که چادر و مقنعه داشته باشه ... شرمنده ما نداریم از این شکلک ها و تصاویر ... شما دارین یه وبلاگ بزنین با عنوان شکلک های چادری و بسیجی تا طرفداران به شما بپوندند ...

شکلک های اینجا جزو زیباترین شکلک هاست ... و اونی که باید خجالت بکشه شمایی که داری با افکار قرون وسطی زندگی میکنی که به عکسهای عروسکیه من میگی خلاف ج م ه و ر ی  ا س ل ا م ی ... واقعا موندم شما چی فکر میکنید ... اصلا چیزی از زندگی میفهمید ؟؟


دوستان واقعا خنده دار نیست ؟؟ به شکلک های وبلاگ من هم گیر بدن ؟؟ باور کنید من که کلی خندیدم و قتی این افکار پوسیده رو دیدم ...

بازم اعلام میکنم هرگونه نظر این شکلی و س ی ا س ی به سرعت حذف میشه ... 


موفق و سبز باشید همگی ...

برای منم دعا کنید دوستای گلم ...

نظرات 25 + ارسال نظر
sayid سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.irwebhosting.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید اگه مایلید وبلاگتون رو ارتقا بدین پیشنهاد می کنم یه سایت راه اندازی
این سایت هاستینگ ماست به زودی فروش اقساطی و تخفیف ویژه هم اضافه خواهد شد
هاستینگ نامحدود
www.irwebhosting.com

هدی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام خیلی قشنگن فوق العاده است دستت درد نکنه خیلی ازش استفاده کردم ولی حالا یه گله کوچولو دارم من نمی دونم اون کسی که برا شما کامنت گذاشته چی بهتون گفته ولی خوب همه را از یه در نرون من چادری هستم و افتخار هم می کنم ولی اونقدر از وبتون خوشم اومده که وقتی خوندم گفتین یه مشکل دارین و نمی تونید بیلید کلی از ته ته دلم براتون دعا کردم و دلم گرفت حالا که یه جای خوشگل پیدا کردم براشون مشکل پیش اومده و نمی تونه اپ بکنه ولی به هر صورت خیلی خوشمان آمد موفق باشید و خیلی به نظرات یه عده آدم مریض توجه نکنید همینایی که اینقدر دارن دین اسلام را سخت میگیرن خودشون هزار جا لنگ می زنند

سلام ...خوشحالم خوشتون اومده ...
دوست عزیزم من مشکلی با چادری ها ندارم ... اما وقتی یکی به شکلک عروسکی که یه شکلکه گیر میده و میگه خلافه قوانین جمهوری اسلامی نزار ... معلومه شاکی میشم ... وقتی میگه جمهوری اسلامی روبازیچه دستت نکن ...
احمقان نیست ؟؟؟ من چی کار جمهوری اسلامی دارم اخه !!!!!!!
اصلا وبلاگ من جایه این حرفا نیست که ...

مهسا پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.taranehbikasi.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام صبا جوووووووووووونم!!!
خوبی؟؟؟
گلم ناراحت نباش همیشه باید یه عده پیدا بشن که ساز مخالف بزنن. اینجور افراد تنها هدفی که دارن اینه که خودشونو نشون بدن
تو اصلا نباید خودتو واسه اینجور چیزا ناراحت کنی
واسه همه ی وبلاگ نویسا همچین پیامایی میدن بعضیا تو نباید خودتو ناراحت کنی
بهترین کار همونی که تو می کنی نظرای اینطوری رو پاک کن و اهمیت نده گلم
راستی وبت خیلی نازه
خیلی خوشم اوووووووووووومد
پیش منم بیااااااااااا
نظرتو در مورد تبادل لینکم بگوووووووووو
بازم میگم خودتو ناراحت نکن اصلا
بای تا های

آرام جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://anisaram.blogfa.com

سلام به صبای عزیز.راستش داشتم توی گوگل برای تصاویر زیبا ساز وبلاگ سرچ میکردم که اولین گزینه ای که آورد وبلاگ تو بود.اون چیزایی که میخواستم رو توی وبت پیدا کردم.خیلی قشنگ و خوشکل بودن.به کارم اومدن.واقعا" دستت درد نکنه.یه چند تایی رو توی وبلاگم استفاده کردم.مرسی بازم.
با اجازت لینکت کردم. تو هم اگه دوست داشتی منو لینک کنی با اسم آرام عاشق انیس لینکم کن.

منتظر حضور سبزت هستم

فریبا جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://miadgahiraniyan.blogfa.com

سلام صبا خانم
از وبت خیلی خوشم اومد و میگم کار و سلیقت خیلی قشنگه . دوست دارم همین جوری وبت رو گشترش بدی و با نظرات بی منطق بعضی ها خودتو ناراحت نکنی. راستی من از شکلکهای وبلاگت برای زیبا سازی وبلاگم استفاده می کنم . اگه میشه به وبلاگ منم سر بزن و اگه مشکلی نیست منو با نام " میعادگاه ایرانیان " لینک کن ممنون. بای

زهره یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.zori.blogfa.com

سلام عزیزم
از تصاویر زیبا و همیشه ناب و تک ات ممنونم
هر کسی یه نظری داره ، گلم شما هر کاری که فکر میکنی درسته همون رو انجام بده
با بهترین آرزوها

مامان پارسا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.sokotetanhaei.blogfa.com

صبا جان واقعا به خاطر اینهمه زحمتی که میگشی ممنون عزیزم... به این حرفها هم توجه نکن دیوانه ان به خدا !!!!!

الهام دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام صبا جونم
خیلی خوشحال شدم که بازم برگشتی و کارتو میخوای ادامه بدی
امیدوارم همیشه بیشتر از قبل موفق باشی
دوستت دارم

mohammad javad سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://chat-room.blogfa.com

سلام وب زیبایی دارین خوشحال یشم تبادل لینک کنیم اگه مایلید منو با اسم بزرگترین چت فارسی زبانان لینک کنین ممنون.بعد به من خبر دهید تا شما رو با اسم دلخواهتان لینک کنم.

سلام

پست اخرم رو بخونید ممنون میشم !

ساسان سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
کاش حرفهای این آقا رو هم می زاشتید تا ما درست قضاوت می کردیم چون من که دقیق نفهمیدم ایشون چی گفتن.
ولی به هر حال در مورد چادری ها و مقنعه ای ها و ... این طور تاختن"از نظر شما عکسی خوبه که چادر و مقنعه داشته باشه ... شرمنده ما نداریم از این شکلک ها و تصاویر" اصلا در شان یک ایرانی نجیب چون شما عزیز نیست چون به هر حال هر کسی عقیده ای داره و برای خودش کاملا محترمه. البته اینجا ملک شماست و صلاح مملکت خویش خسروان دانند ولی کاش با سعه صدر از کنارش می گذشتی.
امیدوارم که با دید منتقدانه نگاه کنی و ناراحت نشده باشی و اگه ناراحت شدی من ازت صمیمانه معذرت می خام.
راستی یه سوال فنی: این شکلک ها رو خودت درست می کنی؟ با چه برنامه ای؟
خیلی وبلاگت خوبه
مرسی

دوست عزیز ...
وقتی کسی وارد وبلاگ من میشه و توهین میکنه جوابش همینه که نوشتم !
نخیر این وبلاگها رو از سایتهای خارجی جمع اوری میکنم ...
مرسی !

درضمن ژست اخرم رو بخونید ممنون میشم ...

ساسان پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

صبا جان
گرفتم
به آدرس جدیدت سر می زنم.
مرسی

مرسی

همون که مخالف تو سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

جایی که لازم حرف بزنم همین جاست ...
نخاله خودتی و...
خیلی احمقی خیلی.......
برو جلو اینه وایسا ببین کی شبیه نخاله هاست؟تو

محمد دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی داری میشه بگی چگونه وبلاگتو صفحه گذاری کردی
با تشکر
من اماده تبادل لینگ هم هستم
لطفا برای صفحه بندی وبلاگ ایمل کن
http://abasalh.3de.ir/

هستی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://0urland.blogfa.com

سلام
استغفرا... اینا چیه باهاش بچه های مردمو منحرف می کنی؟:-))شوخی کردم
کسی که این چیزا رو مینویسه(منظورم همو یارو ایه که اعصابتو خرد کرده)با این کارش نمیخواسته اسلام و ...رو حفظ کنه می خواسته آبروشو ببره
اصلا نبای بهش فکرم بکنی
بگذریم وبت خیلی خوشمله

[ بدون نام ] یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

مریم یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://90ayandeh

ازاین که تونستم ازوبلاگتون دیدن کنم ونظربگذارم خوشحالم۰ من هنوزدرست وبلاگ درست کردن رویادنگرفتم امابه وبلاگم سربزن۰ موفق باشی۰

ستاره شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

عزیزم اصلا" خودتو ناراحت نکن اینجور افراد اصولا" مخالف شادی مردمن ..و دوست دارن بنا به اهداف خودشون جلوی شادی و خنده مردمو بگیرن و همش گریه و عزا بخورد مردم بدن

هستی3 یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

عزیزم نشون بده ما خانمها قویتر ازاونیم که ادامهای علاف وسبکی مثل این اقا نمی تونه مارو دچار ضعف کنه که بخاطر اونها مجبور شیم از حقمون بگذریم .
باهم میزنیم بس کلشون

مگه مهمه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://nnn11.blogsky.com

سلام صبا خانم

من نه اومدم خودی نشون بدم . . .

و نه اومدم ساز مخالف بزنم . . .

و نه میخوام حرفای سیاسی بزنم

فقط اومدم حـقــیـــقـــــتـــــ رو بگم ...فقط حـــق


اون دوتا بنده خدایی که میگی مخالف، کاملا حـــق رو دارن میگن



حتی همین تصاویر عروسکی هم اغوا کننده هست

.
.
.
شاید بگی افکارمون قرون وسطاییه ...واسم اصلا مهم نیست که در مورد ما چی فکر میکنی
.
.
اینم بگم که پس زنان اروپایی و امریکایی چه از هنر پیشه و مشهور و عادی و ...

که توی مهد آزادی و ..زندگی میکنند بعد مدتی حجاب کامل رو برای

خودشون انتخاب میکنند پس اونها هم قرون وسطایی اند . . .؟

در حالیکه اونها میگفتند با انتخاب این حجاب کاملا احساس آرامش میکنیم و دیگه اون احساس خلاء و کمبودی که تا قبل حجاب داشتند الان بعد حجاب ندارن . . .


.....

یه گله ی دوستانه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

صبا جان سلام
کلی با شکلکا داشتم حال می کردم که ...
دوست خوبم چرا اینقدر تهاجمی؟ چادریها .... و جمهوری و ....
یادآوری من به دوست خوبم در مورد اشتباهش واجبه از طرف همون خدای مهربونی که ازش گفتی نه مغرضانه .


دوستت دارم

jisu شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://my love is korea.persianblog.ir

سلام صبا جوووووووووون....
واقعا وبلاگ ماهی داری من خیلی وقت بود که دنبال همچین وب کاملی که یه عالمه شکلک داشته باشه میگشتم و خوشبختانه الان تو رو پیدا کردم...
عزیزم به این نظرات چرت و پرتی که میزارن اهمیت نده ...
راستی من هم اسمم صباست.....
از این به بعد هر وقت وقت کنم میام به وبت سر میزنم ...
خودتو ناراحت نکن منم تو وبم عکس خواننده ها و بازیگرای کره ای رو میزارم و راجع بهشون مطلب میزارم یه بار عکس یه دختر خواننده رو گذاشته بودم که یقه ی لباسش کمی باز بود حالا از اون به بعد یکی از همین هایی که مخشون فسیل شده اومده بود گیر داده بود که این عکسا رو پاک کن.... یه اهنگ واسه وبم گذاشته بودم که همون یارو فسیله اومده بود نظر گذاشته بود : دخترم این اهنگ مبتذل رو بردار و به جاش اهنگ قشنگ الله الله رو بزار...
اخه یکی نیست بگه به تو چه وبلاگ من این جوریه تو خوشت نمیاد برو وبلاگی که واسه مخ فسیلت مناسب باشه....

sana یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://sesanie.blogfa.com

سلام صبا جون!
وبلاگ خیلی زیبایی داری. خوشحال میشم به منم یه سری بزنی.
در ضمن با توجه به این پستت هرکی بوده، واقعا آدم علاف و بیکاری بوده!
از اینجور آدما تو محیط نت خیلی زیاده! اگه قرار باشه تو با نظر هر احمقی اعصابت خورد بشه که نمیشه!!!
راستی من با نظر هستی خانوم موافقم. این شخص بی فرهنگ هر کی که بوده میخواسته آبروی اسلام رو ببره.
به هر حال منتظرم. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن!!!

پریا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://tiktazlove


........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

پرین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://CHATRBAZBAM


........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
خوشحال میشم بهم سر بزنید ممنون..........

زهراگله سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

واقعا خیلی خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خوبند صبا به خداگلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد