به امید دیدار ...

به نام خدا


سلام به همگی همراهان عزیزم و کسانی که واقعا به من دلگرمی میدادن تا این بلاگ رو باز هم ادامه بدم ...


متاسفانه سال جدید سال خوبی برای من نبود ... امسال بدترین عید من بود ... با دلی پر از خون و دلتگی و اشک و ناله ... اومدم فقط بگم نمیتونم دیگه بلاگ رو آپ کنم ... لااقل میدونم که فعلا نمیتونم ... شاید چند وقته دیگه تونستم برگردم ... اما الان انقدر دلم داغونه که حوصله زندگی کردن رو هم ندارم ... زندگی هم نمیکنم فقط زنده ام ...

برام دعا کنید دعا کنید به خواسته قلبیم برسم ... دعا کنید خدا به دادم برسه قبل اینکه جون بدم ...

برای تک تکتون ارزوی سلامتی دارم ... خوش باشید همیشه ... هیچ وقت دلم نمیخواست اینطوری بشه ...


به امید دیدار ...


کاش بودی تا دلم تنها نبود

تا اسیر غصه فردا نبود
کاش بودی تا برای قلب من
زندگی اینگونه بی معنا نبود
کاش بودی تا لبان سرده من
قصه گوی غصه غم ها نبود
کاش بودی تا دور دست عاشقم
غافل از لمس گل مینا نبود
کاش بودی تا زمستان دلم
این چنین پور سوز و پر سرما نبود
کاش بودی تا فقط باور کنی
بعد تو این زندگی زیبا نبود