ادرس جدید ...

به نام خدا ...


دوستای گلم سلام ...


دوستان و همراهان همیشگیم ... راستش ادرس این وبلاگ از ترکیب اسمی به بوجود اومده که ازارم میده ... با اینکه دلم نمیخواد اینجا رو ول کنم ... اما مجبورم این کار رو بکنم ... تا بتونم باز هم آپ کنم ... این ادرس خاطراتی رو برام زنده میکنه که جوونم رو میگیرن ... 


ادرس وبلاگ از امروز به ادرس زیر تغییر پیدا میکنه ...


http://smile-saba.persianblog.ir


متاسفانه به بلاگ اسکای ایمیل زدم ... اما اینجا امکان تغییر ادرس مثل پرشین بلاگ نیست ... برای همین کلا به پرشین بلاگ میرم ... دارم همه چیز رو نو میکنم اگه خدا کمکم کنه ... خیلی خیلی سخته اما باید بتونم باید بتونم برای زنده موندم و زندگی کردن این تغییرات رو ایجاد کنم ... به هر قیمتی شده ...


امیدوارم اونجا هم مثل همین جا همیشه همراهم باشید و با نظرات گرمتون بازم همراهیم کنید ...

دوستانی هم که منو لینک کردن با ادرس جدید لینکم کنن لطفا ... مرسی

منتظرتونم ...

التماس دعا

دوستدار شما صبا ...


http://smile-saba.persianblog.ir



تصاویر متحرک برای روز مادر

به نام خدا ...


سلام ... ممنونم از دوستان و همراهان عزیزم و نظرات زیباتون ...

دوستانی که مایل به تبادل لینک بودن رو تماما لینک کردم با کمال میل ...


بعد از مدت ها امروز برای بازگشت دوباره به مناسبت روز مادر ... تصاویر متحرک برای روز مادر اوردم براتون ... امیدوارم لذت ببرید و مثل همیشه با نظرای گرمتون بهم انرژی + بدید ...




بقیه تصاویر رو در ادامه مطلب دنبال کنید ...


ادامه مطلب ...

سلامی دوباره ...

به نام خدا ...


سلام به همه عزیزان ...


دوستان و همراهان عزیزم ... دارم تمام سعی خودمو میکنم دوباره برگردم و وبلاگ رو اپ کنم ...
به قول دوستی ... زندگی هنوز جاریست ... منم مجبورم باهاش بسازم و زندگی کنم با تمام شرایط سختی که وجود داره و توکلم به خداست ... انشالله خدا مثل همیشه تنهام نمیزاره و هوامو داره ... چون خدا هوای همه بنده هاشو داره ...

با ارزوی بهترین ها برای شما عزیزان ... واقعا ممنونم از نظرات دلگرم کنندتون ... خوشحالم که این وبلاگ انقدر مورد توجه قرار گرفت و مورد استفاده هموطنای عزیزم .

خوشحالم که این مدت به فکرم بودین و تنهام نزاشتین .


***

 و حالا روی صحبتم با جناب
همونی که مخالف تو

هست !!

تشریف ببر همون جایی که لازمه حرف بزن ... ولی سعی کن نترسی و اسم خودت و میلت رو بزاری ... نشون بده بی هویت نیستی ... هرچند با این افکارت ۱۰۰٪ هستی ...
موندم شما ها چرا عقلتون کار نمیکنه ... اینجا جای تو نیست ... انقدر شخصیت نداری و نمیفهمی هدف ایجاد این وبلاگ چی بوده ... اومدی با یه مشت دری وری خواستی بگی منم هستم ... اره بابا دیدیمت ... حالا برو خوش باش ...
هر نظری از سمت شما به سرعت پاک میشه ...


***

و در اخر اینو بگم ... که هر عکسی دوست داشته باشم تووی این وبلاگ میزارم ... دو تا نخاله این وسط بیان و بگن عکسات مخالفه ج م ه و ر ی  ا س ل ا م ی ! بنده جوابگو نیستم و کاره خودمو میکنم ... از نظر شما عکسی خوبه که چادر و مقنعه داشته باشه ... شرمنده ما نداریم از این شکلک ها و تصاویر ... شما دارین یه وبلاگ بزنین با عنوان شکلک های چادری و بسیجی تا طرفداران به شما بپوندند ...

شکلک های اینجا جزو زیباترین شکلک هاست ... و اونی که باید خجالت بکشه شمایی که داری با افکار قرون وسطی زندگی میکنی که به عکسهای عروسکیه من میگی خلاف ج م ه و ر ی  ا س ل ا م ی ... واقعا موندم شما چی فکر میکنید ... اصلا چیزی از زندگی میفهمید ؟؟


دوستان واقعا خنده دار نیست ؟؟ به شکلک های وبلاگ من هم گیر بدن ؟؟ باور کنید من که کلی خندیدم و قتی این افکار پوسیده رو دیدم ...

بازم اعلام میکنم هرگونه نظر این شکلی و س ی ا س ی به سرعت حذف میشه ... 


موفق و سبز باشید همگی ...

برای منم دعا کنید دوستای گلم ...