دختر های عروسکی

با نام و یاد خدا ...


امروز براتون چند تا انیمیشن خوشگل دختر اوردم ...


امیدوارم لذت ببرید ...


نظر یادتون نره ...


تصاویر کامل رو در ادامه مطلب مشاهده کنید ...


  

          



      

            

                                                                                             


 


منتظر سری های بعدی این شکلک های زیبا باشید ...


نظرات 47 + ارسال نظر
مامان نگار شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://negarenazanin.persianblog.ir

صبا جون وبلاگ قشنگی درست کردی من که کلی استفاده کردم برای دخترام دارم وبلاگ درست می کنم ازت ممنون به خاطر وبلاگ زیبا و کاربردی که داری خوشحال می شم شکلک های قشنگ بیشتری بذاری من تو favorites خودم سیو کردمت ممنون عزیزم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

خیلی زیبا بود

روشنک دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

دستت درد نکنه دوست خوبم. بعضی هاشون خیلی بانمک بودن ولی بعضی هاشون خیلی زشت بودن. بهتره بیشتر دقت کنی. من یه خیلی از این عکسا دارم. لطفا" اونایی که بی ریختنو و مخالف شرایط جمهوری اسلامینو نذار.

از نظر شما شاید بی ریخت باشه اما من به حرف یک نفر اکتفا نمیکنم و اکثریت رو میبینم ...
شما دوست داری برو جایی که مخالفه جمهوری اسلامی !!!‌ نیست ...

پریوش جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

خیلی جالبن
خیلی خوشم اومد
ممنون

شانتی پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ق.ظ http://modernshanti.blogfa.com/

واااااااایی چه وب باحالی داری واقعا عاشق وبت شدم خیلی باحاله
خیلی وقت بود دنبال چنین وبی میگشتم شانسی اینو دیدم خیلی خوشحال شدم واقعا دستت مرسی

مهسا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

من عاشق وبت شدم خیلی نازه

سایه پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

واقعا قشنگ بود مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

عسل چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

عالیه

علی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

صبا خانم عکساتون خیلی قشنگه.منبرای برادر زادم استفاده کردم. ولی مگه ما پسرا دل نداریم؟!شما که میتونید عکس پسر خوشگل هم توی وبتون بذارین.
تشکر

والا من بی تقصیرم من هر چی دیدم دخترای عروسکی بود ... باز هم میگردم براتون ...

ندا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
منم مثل خودتون انیمیشن های عروسکی رو دوست دارم
این انیمیشن هایی که گذاشتین واقعا قشنگ بودن
ممنون و تشکر

نازی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

واقعا عالیه

وبلاگ عاطفه جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.maryamn75.blogfa.com

سلام.خیلی عکس های زیبایی دارید.
آیا با من تبادل لینک می کنید؟
من از وبلاگ شما خیلی خوشم می آید مخصوصا از عروسک های قشنگتون.
ممنون میشم اگه خبرشو بهم بدین.

الهام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

عالی بود دستتون درد نکنه

سمیرا چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام صبا جان
خیلی وبلاگ خوشملی داری
همه ی شکلکات خوشمل و ماه
دست گلت درد نکنه منم خیلی شکلک دوست دارم

شراره چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

عالی بود

آرزو شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.hale2.blogfa.com

واقعا وب عالی دارین فقط بعضی عکس ها تکرا رین اگه به وب من هم سری بزنید خوشحال میشم با تشکر

یاسمین پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://friendly-hut.blogfa.com

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه همشون عالی هستن
خیلی ممنون خسته نباشی

الیزه شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://salambash

عالیبود مرسی ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************راستی دوتا از اکسات نیومد********
من انن جور عکسارو دوسدارم********************************

************************************************************************************************************************************************** ************************************************************************************** ****************** ******************* ************ ****************************** ****** ** ** * ** * * * ** * * * * ** * ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Love

رهاکاووسی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

خیلی قشنگ درست کردی

سعیده چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

واقعا عالیه گلم
تو رو خدا دوباره بذار
من عاشق این عکسام

هادی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.hadi3soot.blogfa.com

سلام خدمت دوست خوبم صبا خانم:
مرسی از تصاویر زیبا من هم خیلی از این تصاویر خوشم میاد
باز هم ممنون

شکیبا برهانی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

واقعا زیبا و دوستداشتن بود.ممنونم عزیزم.یادت نره بازم بذار منتظرم.

زهرا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

تصاویر زیبایی بود و از اونایی بود که من عاشقشونم.

اونیکا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

گلهای بهشت سایبانت/ یک دسته ستاره ارمغانت/ یک باغ از گلهای نرگس/ تقدیم وجود مهربانت
به خاطر تمام عکس های زیبایی که گذاشتی بی نهایت متشکرم

ملیحه یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

خیلی خیلی خوب بود عزیزم مرسی

ریحانه یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

مرسی صبا جون واقعا وبلاگت محشره خیلی عالی بود راستی منم مثل تو از اینکه بعضیا کوته نظرنو میگن اینا خلاف جمهوریه خندم میگیره و متاسف میشم....
عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی.

مهسا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

مرسی عزیز خیلی خیلی خشکل بودش

یلدا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

وای چقدر خوشگلن......مرسی عزیزم بازم برامون از اینا بزار بوس

فاطمه عکس چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

بسیار خوب بود (عالی)خیر ببینی دعایت می کنم.و صد تا هم صلوات برای سلامتی و حاجت دلت می فرستم. متشکرم.

shideh شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://shjoon.blogfa.con

خیلی قشنگ فقط اینآخری زشت اگه وقت داشتیبهمنم یه سربزن خوشحال میشم

مهسا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://lovesme.blogfa.com

سلام صبا جان خوبی ؟‌خیلی خیلی ناز بود عسیس موففق باشی گلم سال نو مبارک خوشحال می شم به من سری بزنی منتظرتم فعلا

yeki پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

mage ina moteharek nistan pas chera harekat nemikonan

عسل مامان علیرضا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://alirezakoochooloo.persianblog.ir/

سلام صبا جون وب زیبایی داری به وب ما هم سری بزنید

رویا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام صباجون وبت خییلی نایسه دوست دارم گلم

رویا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

عزیزم خییییلی خوش سلیقه ای عکسات خیلی خومشل بودن گلم حتما به وبلاگ ارمیتا جون مرادی هم سر بزن این ادرسشه=www.armita-moradi.blogfa.com/امیدوارم لذت ببری عزیزم بای بای

رویا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

حتما یه سری بزنیاااااااااااااااااااا

مریم پائیزی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://tarannom68m.blogfa.com

کو صبا جون اینجا که نه شکلی هست نه ادامه مطلبی

فاطی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://fastar.blogfa.com

سلام چه وبلاگ نازی داری
به منم سری بزن تازه آپ کردم نظر یادت نره
منو با اسم ستاره لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرم

فاطی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://fastar.blogfa.com

عزیزم یه سر بزن
من یه مهمون جدیدم
بیا نظر بده
می خوام با هم دوست شیم
نیای قهر می کنما

فامه زهرا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http:// nojvhki

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

بی نام پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.nazilagoli.mihanblog.com

خیلی باحاله . لطفا به وبم بیا. راستی میتونی تو وبم کمکم کنی؟این پیام شخصی به مونه.

صدف پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://sadafmana.loxblog.com

خیلی قشنگه

شیدا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام صبا جان عکس هایی که توی وبلاگت گذاشتی واقعا قشنگ بودند . من میخواستم بگم که اگر شما من رو دوست خودت بدونی خوشحال میشم راستی اگر می خوای می تونم ادرس وبلاگی که توش عکس مرد داشته باشه را بدم

مریم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://-

عزیزم من امدم عکس بیبینم همش فیلتر بود متعسفم

دیبا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

ببخشید ولی من اصلا از این عکس ها خوشم نیومد . لطفا دوباره یک بار وبلاگت رو چک کن . تا شاید اون موقع خوشم اومد .

نگین شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://nb76.blogfa.com

قبولت داریم بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد